”Det borde finnas ett firande i varje centrum”
Åsikter Publicerad 00:42, 4 december 2016 INSÄNDARE. “Jag hoppas stadsdelsnämnden och förvaltningen ordnar fest i Hägersten-Liljeholmen
Läs mer:
Mest lästa just nu:
- Förslag: Här kan nya SL-stationer byggas i framtiden
- Snart halveras priset på SL-biljetter – detta gäller nu
- Här kan man bada – 19 badplatser utan avrådan
- Hägersten-Älvsjö växlar upp den lokala klimatomställningen – nytt partnerskap med Föreningen Midsommargården
- VM-feber: Här kan du se matcherna – 14 platser

















Följare 19,5k